Hoe verloopt het proces verder?
- Klachten: Wij zorgen dat uw klacht per omgaande op de juiste afdeling terecht komt. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen je klacht op te lossen dan wel een 1e reactie te geven.
- Tip: Wij geven uw tip door aan de juiste afdeling.
- Complimenten: Wij zorgen ervoor dat uw compliment bij de leidinggevende van de betreffende afdeling komt. Deze leidinggevend koppelt persoonlijk het compliment terug aan het team of medewerker. We kiezen hierbij voor een persoonlijk aanpak omdat wij het belangrijk vinden dat medewerkers horen dat klanten tevreden zijn met hun inzet.
Klacht, tip of compliment doorgeven
Hieronder kunt u uw persoonlijke gegevens invullen en uw klacht, tip of compliment aan ons doorgeven. Wij nemen vervolgens contact met u op.
* Verplicht veld

Liever telefonisch contact?
Vul hiernaast je gegevens en een omschrijving van je klacht in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Direct bellen naar 088-5553000 kan natuurlijk ook. Wij staan voor je klaar.