Je gaat verhuizen

Wij denken graag met je mee

Als je gaat verhuizen dan kan je abonnement helaas niet mee verhuizen. Het abonnement is afgesloten op de specifieke toestellen in je woning. Heb je een huurtoestel? Dan kan de nieuwe bewoner het huurcontract overnemen. Het makkelijkst is ons te bellen als je gaat verhuizen. Wij spreken dan graag met je door wat voor jouw situatie de meest handige aanpak is.

We wensen je veel woonplezier in je nieuwe huis toe. Om optimaal te kunnen genieten van je huis is het natuurlijk belangrijk dat ook de energietoestellen in je nieuwe huis goed onderhouden worden.

Wij waarderen het dat je al jarenlang onze klant bent. Met een service abonnement ben je ook op je nieuwe adres de komende jaren weer verzekerd van regelmatig onderhoud en snelle hulp bij storingen. Zo zorg je ervoor dat ook op je nieuwe adres je CV-ketel in topconditie blijft. Voordat je een nieuw abonnement afsluit wordt er een Instapcheck door ons uitgevoerd. Tijdens deze Instapcheck of onderhoudsbeurt controleren wij of het toestel nog goed en veilig functioneert zodat je verzekerd bent van een veilige leefomgeving. Om die reden is een Instapcheck bij ons altijd verplicht bij het aangaan van een abonnement. De kosten van de Instapcheck bedragen €50,-.

Als je een abonnement voor je nieuwe adres wenst, is het meest makkelijk te bellen naar 053 852 85 00.
We kunnen dan direct samen met jou een afspraak voor de eerste inspectie inplannen.

Je verhuizing doorgeven

Vul hieronder je persoonlijke gegevens, je oude en je nieuwe adres in. Wij nemen dan contact met je op om de meest handige aanpak voor jouw situatie te bepalen. Je verhuizing melden door te bellen met 053 852 85 00 kan natuurlijk ook, een opzegging kan niet telefonisch worden doorgegeven.

Ik heb een:*
Naam*
Postcode oud adres*
Verhuisdatum*
Telefoonnummer*
E-mailadres*
Opmerking